מה צריך לשים בתיק היוגה שלכם

אימוני יוגה הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולריים. העולם המודרני הולך והופך ללחוץ יותר ובתוך כל הלחץ יותר ויותר אנשים מחפשים רגע של שקט. זה בדיוק מה שיוגה נותנת, חיבור חזק בין הגוף לנפש. התחלתם לתרגל יוגה לאחרונה? אספנו לכם את כל המוצרים המשלימים שיהפכו לכם את האימון לעוצמתי ונוח יותר.

 

יוגה לגוף ולנפש

אין ספק שאנחנו חיים בעולם מהיר ומשתנה. רובנו מבלים שעות רבות מול המחשב למטרת עבודה, דבר שהגוף לא בנוי אליו. המצב הזה בשילוב עם סטרס כחלק מהחיים בעולם המודרני מייצר עומס רב על עמוד השדרה, חוליות הצוואר הגב התחתון ועוד. יוגה נותנת את המענה המושלם ומאפשרת לשלב בין אימון הגוף לאימון הנפש.

תרגול יוגה יכול להיות מכל מקום ובכל זמן. אין ספק שכיף לתרגל בקבוצה, אבל לפעמים אין לנו זמן, או שאנחנו רוצים לתרגל יותר בבית במטרה להשתפר, או שאנחנו רוצים להעצים את התרגול. באתר Bashgal תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שיעזרו לכם להשתפר ומהר.

 

 

 

המוצרים שישנו לכם את האימון

אם החלטתם לעשות את הצעד ולהתחיל להתאמן, או שהתחלתם ואתם מרגישים שזה הזמן לעלות שלב, החל ממזרן יוגה ועד רצועות מתיחה, אספנו לכם את כל ציוד הספורט שאתם צריכים לאימון. כדאי שתעברו על הרשימה הזאת טוב טוב כי היא הולכת להפוך את האימונים שלכם לטובים יותר:

 

  • מזרן יוגה איכותי

 אז נכון, כשאתם מגיעים לאימון יוגה ברוב המקרים יש שם מזרנים, אבל מי שעשה יוגה יודע שלהזיע זה חלק מהסיפור ולכן, לא מעט מתאמנים מעדיפים להגיע עם המזרן האישי שלהם. אבל לא רק, אם אתם רוצים להמשיך ולתרגל בבית מזרן יוגה הוא הכרחי. חשוב לרכוש מזרן טוב שישרת אתכם נאמנה, ישמור על איכותו לאורך זמן ויהיה דק אבל נוח.

 

  • קוביית יוגה

קוביית יוגה היא ציוד ספורט חשוב ליוגה, בעיקר בהתחלה. קוביית יוגה מאפשר לכם לבצע תנועות ארוכות שאתם לא בהכרח מצליחים ללא, מאפשרת לכם הגבהה במידת הצורך ושיפור התנועה. קוביית יוגה לרוב תהיה משהם או מחומר רך (תלוי בצורך) ותגיע בגודל אחיד.

 

  • רצועת יוגה

רצועת יוגה היא ציוד ספורט הכרחי כשאנחנו רוצים לתרגל. רצועת היוגה תורמת להתנגדות ובכלל משפרת את המתיחה ומאמצת את השרירים בצורה טובה יותר. רצועת היוגה תורמת להתחזקות של הגוף, בעיקר אם אתם מרגישים שיש תנועות שכבר קל לכם לבצע.

 

  • נדנדת יוגה

אז עברו קצת מים בנהר מאז שיעור היוגה הראשון שלכם ובא לכם לעלות רמה, צודקים! נדנדת יוגה היא כנראה בדיוק מה שאתם צריכים. השימוש בנדנדה מחזק את שרירי הליבה, את שרירי הגב ונחשבת לאידיאלית עבור מי שסובל מכאבי גב וצוואר.

 

  • גלגל יוגה

גלגל יוגה מאפשר לנו לבצע מתיחות שלא בהכרח היינו יכולים לבצע בלעדיו. גלגל היוגה עוזר למתיחת הגב ועמוד השדרה, מתאים במיוחד למי שמרגיש עומס באזורים האלו ולמי שנמצא שעות ממושכות מול המחשב.

 

  • כריות תמיכה לגב או לצוואר

כרית לתמיכה בגב או בצוואר בזמן אימון. מגיע במגוון רחב של גדלים וסוגים לפי הצורך.

 

ציוד יוגה רק בש-גל

זה לא משנה אם אתם סיטונאים או אנשים פרטיים בבש-גל אנחנו יודעים לתת מענה גם וגם. אצלנו תוכלו למצוא ציוד ספורט בכלל וציוד יוגה איכותי בפרט במחירים תחרותיים ושירות יוצא דופן. נסו אותנו בעצמכם

 

לסיכום

בעשור האחרון יותר ויותר אנשים מחפשים אתנחתא מהקצב המהיר של העולם המודרני ויוגה נותנת את המענה המושלם לזה, לכן היא הפכה להיות פופולרית במיוחד בעולם של היום. במאמר הצגנו את המוצרים המושלמים שיוכלו לעזור גם למתרגל המתחיל וגם למתקדמים.