מזרן יוגה – טיפים לבחירת המזרן המתאים לך

בבש-גל תמצאו מגוון רחב של מזרני יוגה לרכישה. מזרני יוגה בעובי 4, 5, 6, ו- 10 מ"מ, במגוון יפהפה של צבעים. אצלנו, תמצאו מזרנים אשר יאפשרו לכם ליהנות מחוויית היוגה בצורה מיטבית, תוך שמירה על הגוף והקפדה על האיכות.

מזרן יוגה

 

(מתוך: Shutterstock)

איך לבחור מזרן יוגה?

עובי המזרן

העובי הינו פרמטר חשוב בבחירת מזרן יוגה. בחירת העובי הנכון שמתאים לנו יאפשר לנו לבצע את התרגילים בצורה מיטבית - מצד אחד לשמור על נוקשות ואיזון ומן הצד השני להימנע מכאבים. באופן כללי, מומחי היוגה שלנו ממליצים על מזרן בעובי 6 מ"מ. מזרן בעובי זה מאפשר שמירה על הגוף מכל הבחינות ושומר על האיזון בין הגוף לבין הרצפה

חומרים

לחומר ממנו מיוצר מזרן היוגה יש חשיבות רבה. ישנם מספר סוגי חומרים מוכרים ונפוצים בשוק כדוגמת PVC ו - TPE. באופן כללי המזרנים הסטנדרטיים עשויים מחומרים איכותיים מספיק. חשוב מאוד לשים לב שבמידה ואתם בעלי רגישות ללטקס הימנעו ממזרנים אשר מכילים את חומר זה.

טקסטורה

כמו בכל בחירה של רכוש חדש, עיצוב המזרן והיופי שלו בעינינו חשובים לא פחות. כיום, ניתן למצוא מזרנים בכלל הצבעים, נקיים או עם טקסטורות מיוחדות. בחרו את המזרן שמתאים לכם ביותר.

כמה עולה מזרן יוגה?

ברחבי האינטרנט והחנויות בארץ ובעולם, תוכלו למצוא טווח ענק של מחירים עבור מזרן יוגה. המחירים נעים בין 15 ש"ח ועד 200 ש"ח ואף 300 ש"ח. למחיר יש משמעויות רבות וסיבות מגוונות: איכות המזרן, החברה המייצרת, המשלוח, טקסטורה ועוד. חשוב מאוד לא להתפתות למזרן זול במיוחד, שכן הזול עשוי לעלות לנו ביוקר. ומן הצד השני ובמיוחד אם אנחנו מתחילים, לאו דווקא יש צורך לקנות את המזרן היקר ביותר.

לסיכום

מזרן יוגה הוא מוצר חשוב כאשר אנו עוסקים בפעילויות ספורטיביות וביוגה בפרט. בחירה נכונה של מזרן תאפשר לנו הנאה מיטבית, שמירה על הגוף, וחשק ללכת ולהתאמן. התייחסו בעת הקנייה לעובי, לחומר, לטקסטורה ולמחיר, ותקבלו את המזרן המתאים לכם ביותר.

מחפשים מזרן יוגה או כל ציוד ספורט נוסף ? אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חנות בש- גל, בה תוכלו למצוא כל ציוד ספורט אותו אתם מחפשים ויותר.