חמישה מוצרים לאימון ביתי

מגפת הקורונה שינתה הרבה ביחס שלנו לחללים משותפים, ובכלל זה לאימון בחדר הכושר. גם אם מבטיחים לנו תו ירוק או חלל למחוסנים בלבד, רבים מעדיפים את הכושר שלהם במרחב הפרטי של הבית, או בחוץ – בחצר או בפארק הקרוב. יש כאלה שיש להם מקום בבית ויכולים לקנות מכשירי אימון גדולים, ויש כאלה שאין להם מקום להכניס סיכה. אז מה הם המוצרים לאימון ביתי שכדאי מאוד שיהיו אצלכם? הישארו איתנו.

אימון ביתי

משקולות יד | דמבלס

משקולות יד הם אחד ממכשירי האימון הידידותיים ביותר: הן קטנות ולכן אפשר לאחסן אותך בקלות, הן עמידות ויש להן חיים ארוכים במיוחד, הן מצופות ניאופרן ולכן נעימות למגע ולא מחליקות בזמן אימון והכי חשוב: אפשר לקחת אותן לכל מקום, ולערוך בעזרתן אימונים שונים, בעיקר אימוני ידיים ופלג גוף עליון. משקולות יד מגיעות בטווח משקלים רחב, 10-1.5 ק"ג, בהתאם לרמת המתאמן.

קטלבלס

משקולות קטלבלס מיועדות לאימון פונקציונלי, והן מסייעות בשיפור מיומנות תנועת המפרקים ובשיפור הכושר -  כוח, סיבולת, זריזות ועוד. אימון בעזרת משקולות קטלבלס מאפשר הפעלת קבוצות שרירים שונות וכמו הדמבלס גם הן נוחות לאחסון ולניוד ממקום למקום. קטלבלס אפשר להשיג במשקל 32-2 ק"ג.

בולסטר

בולסטר היא כרית מאורכת וקשיחה המסייעת בתמיכה בתנוחות יוגה שונות, בעיקר בתנוחות ההרפיה והמדיציה. בולסטר משמש גם נשים בהיריון לתרגול יוגה ואף לשינה. הבולסטר (נוסף על מזרן יוגה) נחשב לציוד יוגה בסיסי ומתרגלי יוגה רבים משתמשים בו בתרגול הביתי ובסטודיו על בסיס קבוע. הבולסטר קל לנשיאה, והכיסוי החיצוני שלו ניתן להסרה ולכביסה.

מתקן קיר דו-מצבי: למתח, מקבילים ובטן תחתונה 

המתקן הזה הוא חדר כושר ביתי ומינימליסטי, ומאפשר תלייה בשני מצבים שונים וביצוע מגוון רחב מאוד של תרגילי מתח, מקבילים ובטן תחתונה. מתקן כושר דו-מצבי הוא מכשיר רב תכליתי המיועד לתלייה על הקיר והוא אידיאלי לשימוש ביתי.

שולחן מיני טניס מתקפל

ואם אתם פחות בעניין של חדר כושר ביתי ויותר בעניין של להעביר זמן בכיף – שולחן טניס ביתי הוא בדיוק מה שייתן לכם שעות של משחק, ותכלס – גם לא מעט פעילות גופנית תוך כדי, כמעט בלי להרגיש. השולחן הזה מתאים לשימוש ביתי, והוא מתקפל למזוודה המאפשרת אחסון קל ונוח בעת שהוא לא בשימוש.