סקירת המותג המוביל בעולם באביזרי טניס שולחן

טניס שולחן הינו ענף ספורט תחרותי שמכונה גם: "פינג פונג", ענף ספורט פופולרי זה כולל סבבי משחקים בהם מתחרים זוג או שני זוגות שחקנים כשמטרת הפעילות היא להביס את היריב באמצעות הנחתת כדור טניס בשטח השולחן שלו ללא שיוכל לבצע פעולה הפוכה. כדי לשפר את יכולות המשחק שלהם, נעזרים שחקני טניס מובילים בכל העולם בציוד טניס שולחני של המותג butterfly. במאמר הבא נתחקה אחר איכות, יעילות ורמת הפופולריות של ציוד טניס שולחן מבית היוצר של החברה.

 

butterfly - ההבדל בין חובבן למקצוען

חברת butterfly מספקת מוצרים וציוד ייעודי לשחקני טניס שולחני. החברה מתמחה בתחום זה והיא שמה דגש על התאמה ארגונית, נוחות שימוש, מקסום יכולות משחק, קידום ומימוש מטרות ספורטיביות, שימוש בציוד לאורך זמן ומינימום שחיקה. 

שימו לב כי שחקנים מכל העולם רואים בטניס שולחני ענף ספורט מקצועי בו כל תנועה מחושבת וכל ניע יד - מחושבן היטב. בהתאם לכך, מומחי התכנון התעשייתי של ציוד הטניס השולחני בחברה,

מתבססים על מחקרים עדכניים מדויקים ביותר מתחום הספורט והארגונומיה ונשענים על חישובים מתמטיים ומכניים של תנועות הגוף השונות המשתתפות במשחק זה. כך הם מייצרים מחבטי טניס מושלמים ליצירת תנועה מדויקת במיוחד, מטקות פינג פונג קלות אך חזקות ביותר וציוד משלים נוח לנשיאה.

החברה חוקרת כל הזמן את הרגלי המשחק והאימון של שחקנים מובילים ברחבי העולם והיא מאפשרת את שיפור הפעילות שלה גם באמצעות אקססוריז ואביזרי השלמה ייעודיים. כך ניתן למצוא ציוד משלים ששחקן טניס שולחן טוב לא יוותר עליו כגון:

  • מגבת בטרפליי סופגת 
  • גרבי ספורט תומכות המשפרות את זרימת הדם
  • כיסויים ונרתיקים למחבטי טניס
  • תיק גב בהתאמה לציוד טניס
  • קצף לניקוי גומיות
  • ספוג לניקוי גומיות
  • ועוד

כל אלו הם חלקי ציוד אינטגרליים מחוויית אימון משופרת ששחקן טניס מקצועי לא יוותר עליה.

 

butterfly - משאירה אבק למתחרים בתחום הטניס השולחני

לא לחינם גורפת שוב ושוב בטרפליי אהדה מצד שחקני טניס בכל הרמות ומככבת במקום הראשון. עם השקעה בציוד טניס מדויק, קלות נשיאה לצד דיוק תנועה מקסימלי ומעטפת אביזרים נלווית - butterfly כמותג, משמשת את השחקנים הרבים בנאמנות ומציעה להם חוויית שימוש מעולה.

 

ניתן לזקוף רמת הצלחה גבוהה יותר במשחקי טניס שולחן, הודות לשימוש במוצרי המותג. זאת כיוון שאימון אינטנסיבי הוא לא החלק היחיד במשוואה, חובה לצרף לו ציוד ברמה הגבוהה ביותר כדי להשיג מטרות ולהביא לתוצאות משמעותיות.

 

 

חדשנות וקידמה טכנולוגית

באטרפליי מתמודדת בחזית הקדמה הטכנולוגית כך שחדשנות מהווה את סימן ההיכר של המותג המוביל בעולם אביזרי טניס שולחן. החברה משקיעה באופן עקבי במחקר ופיתוח על מנת לנצל יכולות טכנולוגיות לצורך מקסום שיפור חווית השחקן: מטכניקות ייצור מתקדמות של מחבטים ומטקות, הקפדה על עקרונות הנדסת אנוש בבניית שולחנות טניס ורשתות ועד תרכובות גומי חדשות לשיפור יכולות הביצוע של כדורי הטניס. 

המוצרים של המותג מתוכננים כך שיספקו לשחקנים שליטה, מהירות ויעילות תנועה אופטימליים. נוסף על כך, החברה מייצרת כל הזמן ממשקים נוספים עם מומחים מתחום הטניס השולחני למטב את אפשרויות העיצוב. כך באטרפליי מקדימה בכל פעם את המתחרים בכמה צעדים.

 

אחריות ורמת שירות גבוהה

בהתאם למוניטין ולשם של המותג, בטרפליי מחויבת לחוויית שימוש מושלמת. החברה מציעה אחריות על המוצרים ורואה ערך במתן שירות מושלם ללקוח בכל עת. חברת בש גל, החברה המשווקת את ציוד הטניס השולחני של בטרפליי כאן בארץ, מאפשרת לכם כשחקנים ליהנות מחוויית שירות מעולה החל מתהליך הרכישה ועד לשימוש מהנה במוצר. יש לכם שאלה? תקלה במוצר? בשגל זמינה לכם בכל עת עם מענה מהיר ויעיל. בפניה לחברה תוכלו ליהנות מפתרונות ציוד מעולים ותגמול מלא למחיר אותו אתם משלמים.

 

בוחרים במותג המוביל בגלל המבחר

שחקני טניס בינלאומיים מדווחים על בחירה חוזרת ונשנית במותג כיצרן מוביל למוצרי טניס שולחן בהתאם למגוון עצום של פריטים ומוצרים נלווים. החברה מספקת נוסף על הציוד הבסיסי, חלקי חילוף מקוריים, ציוד משלים ועזרים למקסום יכולות משחק. באתר של בשגל תוכלו להיחשף למגוון אביזרי הציוד האיכותיים של באטרפליי ומותגים נוספים. זו ההזדמנות למקצע את היכולות שלכם בתחום ולהפוך משחקני טניס שולחן חובבניים לחבר'ה מקצועיים.

 

נעלי טניס של butterfly - בלעדי עבור שחקנים מנצחים

חברת באטרפליי משווקת נעלי טניס ייעודיות שמאפשרות את מקסום התנועה בשטח, מניעת שחיקה ותמיכה מלאה לנוחות שימוש מקסימלית. זו הסיבה ששחקנים מובילים ברמה בינלאומית נועלים נעלי טניס של המותג מתוך בחירה מודעת בטוב ביותר. נעלי החברה מאופיינות בעיצוב ייחודי, מבנה מותאם אישית וטכנולוגיה נושמת למשחק טניס בתפקוד גבוה מאוד.

 

בשגל - משווקת מותגי העל של מוצרי טניס וציוד ספורט נוסף

מחפשים ציוד ספורט מושלם למשחק מקצועי יותר? באתר בש-גל תוכלו ליהנות מחוויית רכישה מתקדמת של מוצרי ספורט בייצור המותגים המובילים בעולם. החברה מספקת את המיטב לשחקנים בכלל מקצועות הכושר ומתאפיינת בשירות לקוחות מעולה, אספקה מהירה ורכישה נוחה במיוחד. מעוניינים לשדרג את כישורי המשחק שלכם? חולמים לנצח בסיבוב הבא? עם בש גל אתם עולים ליגה ומשפרים ביצועים באמצעות אביזרי ספורט מקצועיים. היכנסו עכשיו לאתר האונליין של בש גל לאיתור ציוד האימון המושלם עבורכם.