8 דברים שחשוב לדעת על גלילי עיסוי וכדורי פיזיו

מעוניינים לרכוש גלילי עיסוי או כדורי פיזיו? להלן כמה דגשים חשובים שכדאי לדעת לפני תהליך רכישת ציוד ספורט לאימון אפקטיבי יותר. במאמר: כל מה שחשוב לדעת על בחירה ושימוש נכונים בכדורי פיזיו וגלילי עיסוי.

נקודות שחשוב לדעת בבחירת כדורי פיזיו וגלילי עיסוי

  • גלילי עיסוי: התאוששות אופטימלית לאחר אימון

גלילי עיסוי ידועים כאביזר התאוששות ייעודי לצורך התאוששות מהירה ואפקטיבית יותר לאחר ביצוע אימון כושר. שחרור השרירים והמפרקים לאחר ביצוע פעילות גופנית בעצימות גובהה חשוב ליצירת תהליך התאוששות אופטימלי ולמזעור רמת הכאב. שימוש בגלילי עיסוי מגביר את זרימת הדם, משפר את רמת הניידות הכללית ומפחית כאבים באזור הצוואר, הברכיים, הירכיים והגב.

מסיימים אימון כושר אינטנסיבי? אל תוותרו על תהליך התאוששות מאוזן הכולל מסאז' עם גליל עיסוי מקצועי, כך תוכלו לשפר את התפקוד שלכם לאחר הפעילות ולאפשר חזרה מהירה לשגרה השוטפת וביצוע אימוני כושר בתדירות גבוהה.

 

  • חשיבות ההתייעצות עם מומחים מענף הספורט הרלוונטי 

כדי לבחור ציוד כושר איכותי ומקצועי בהתאמה מקסימלית לענפי כושר ספציפיים, מומלץ לפני רכישה לצרוך מידע, עצות וטיפים ממומחים בתחום הספורט הספציפי. מעוניינים לרכוש כדור פיזיו או כל ציוד מקצועי אחר לאימון משופר? התייעצו עם מדריך הכושר האישי שלכם ו/או עם מתאמנים ותיקים בתחום. הם יוכלו לספק לכם המלצה אובייקטיבית ולכוון אתכם לקניית המוצר הנכון עבורכם. שימו לב כי בכל ענף ספורט ניתן למצוא את המומחים הספציפיים שיוכלו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי לקנייה מוצלחת.

 

  • איך לבחור כדור פיזיו איכותי? בחירת כדורי פיזיו מתוך מודעות לזהות היצרן

בקניית כדור פיזיו יש לתת את הדעת על המותגים השונים בשוק. ציוד ספורט איכותי הוא א'-ב' בביצוע פעילות גופנית בצורה נכונה ויעילה. זו הסיבה שרבים מהמתאמנים מקפידים לרכוש ציוד ספורט של מותגים מובילים בלבד. כאן יש לתת את הדגש על רמת איכות גבוהה במיוחד והתאמה ארגונומית לסוג הפעילות ולמבנה הגוף של המתאמן. בבחירת כדור פיזיו יש לקחת בחשבון את גיל המתאמן, את מטרת האימון ואת רמת העמידות של המוצר ביחס לעומסים המופעלים עליו במהלך אימון כושר מקצועי. מותגים מוכרים יוכלו לספק חוויית שימוש נוחה, יעילה ואיכותית ביותר לטווח הארוך.

 

כדורי פיזיו

 

  • שימוש בכדורי פיזיו עשוי להקל על נשים בתקופת ההריון ובזמן הלידה

קיימת חשיבות רבה לשמירה על דינמיות ותנועתיות במהלך תקופת ההריון על מנת לשפר כישורי יציבה ולמנוע עומסים מיותרים על הגב התחתון ועל שרירים נוספים כגון: שרירי הצוואר ושרירי הגב העליון. שימוש בכדור פיזיו מאפשר לשמור על מנחים נכונים תוך ביצוע פעילויות דינמיות ובלי לייצר עומס פעילות שאינו בריא למתאמנת.

מחקרים הראו כי שימוש בכדור פיזיו גם במהלך הלידה משפר את מנח התינוק לאורך התהליך, מקל על תחושות כאב ומזרז את הלידה.

מסיבה זו בתי חולים רבים מחזיקים בחדרי לידה כדורי פיזיו ובכך מעלים את הסיכויים ללידה טבעית לחלוטין ומשפרים את חוויית הלידה.

 

  • מרגישים כאב? הפסיקו מיד את השימוש

שימוש בכדורי פיזיו ובגלילי עיסוי אמור לספק שחרור אפקטיבי, הרפיה או עבודה מתונה על חיזוק שרירים. במידה ואתם מרגישים במהלך שימוש בכדור פיזיו בכאב שמקורו במאמץ מתון על השריר, אין צורך להפסיק את הפעילות, אולם בהרגשת כאב חד וממוקד, חשוב להימנע מהמשך התנועה הספציפית. יש למצוא מנח חדש שיאפשר תנועה חלקה ונכונה או במקרה של כאב שאינו חולף - חובה להפסיק את האימון.

 

  • ניתן לשלב שימוש בגלילי עיסוי עם תרגילי מתיחה להעצמת אפקט השחרור

לאחר אימון כושר ברמות עצימות שונות וביצוע תרגילי כוח וסיבולת, שרירים רבים נשארים מכווצים. כדי לשחרר אותם ולאפשר התאוששות מהירה, מומלץ להשתמש בגלילי עיסוי בשילוב עם תרגילי מתיחה. המתיחה תבצע את הפעולה ההפוכה לכיווץ ובכך תגרום לשחרור השרירים ולחזרה לתפקוד מלא תוך זמן קצר. 

את תרגילי המתיחות מומלץ לבצע בהדרכה של איש מקצוע במטרה לעבוד בצורה מדויקת ולמנוע מצב של שרירים תפוסים.

 

  • חשוב להשתמש בכדורי פיזיו לאחר ביצוע פעילות לחימום מפרקים

מעוניינים לבצע תרגילי חיזוק באמצעות כדור פיזיו? כדורי פיזיו ידועים כאביזר יעיל לביצוע תרגילי אימון מסוגים שונים. עם זאת, מומלץ שלא להתחיל בתרגילים אלו אלא רק לאחר חימום מפרקים יסודי. החימום יסייע להכין את הגוף לפעילות, יגדיל את טווחי התנועה ויאפשר את ביצוע האימון ללא חשש לנזק או פגיעה בשרירים. שימו לב כי קיימת אפשרות לביצוע פעילות חימום באמצעות כדורי הפיזיו עצמם כגון: קפיצה על הכדורים בישיבה, זריקה של הכדורים וכדומה.

 

  • הקפידו על כללי הבטיחות לכל אורך השימוש באביזרים

כדי לאפשר פעילות נכונה, יעילה ובצורה בטוחה לחלוטין, יש לשמור על כללי הבטיחות, להשתמש במרחב מותאם ולדאוג להקשבה מלאה ליכולות של הגוף. בשימוש באביזרים אלו על ידי ילדים, חובה להקפיד על משטח מרופד במזרנים, על ליווי צמוד של מבוגר ועל ציות לכללים. שימו לב כי מומלץ בהחלט לרכוש ציוד בהתאמה אישית לגיל הילדים בהתאם לגובהם ולמידות הגוף שלהם.

 

בש גל - הבית לציוד ספורט מקצועי בדגש על איכות, שירות ומהירות

חברת בש גל מספקת לכם אתר קניות אונליין המציע כדורי פיזיו של מותגים נבחרים וגלילי עיסוי במגוון דגמים. כאן תוכלו לצרוך את ציוד הספורט האיכותי ביותר ללא כל חשש ולמקסם את יכולות האימון הגופני שלכם. פילאטיס? יוגה? קיקבוקס? בכל מקרה אנו ממליצים לכם לבקר כבר עכשיו באתר ולהתרשם מציוד הספורט של מיטב המותגים בענף במחירים הטובים ביותר. בש גל - בואו לרכוש בכיף את מוצרי אימון מתקדמים לחוויה טובה הרבה יותר.